Assortiment
Ben je niet helemaal tevreden?
Dan is natuurlijk niet leuk en ook niet wat we willen. Toch kan het zijn dat we iets over het hoofd hebben gezien en dat je helaas ontevreden bent over onze producten of dienstverlening.
Wat kan je nu doen?
We lossen jouw klacht nog steeds graag zelf op. Bel of kom langs in de winkel. Per mail melden kan natuurlijk ook. Vermeld je persoonsgegevens, datum bestelling en het bestelnummer en de aard van de klacht.
In het algemeen kan je binnen 2 werkdagen een reactie van ons verwachten. Uiteraard zullen wij ons best doen om je klacht naar tevredenheid op te lossen.
Niet tevreden met het antwoord?
Dan kan je je klacht voorleggen aan de geschillencommissie via het Europees ODR Platform.
Contactgegevens
Wijnkoperij Mondovino
Assendorperstraat 107
8012 DH Zwolle
KvK-nummer: 39071496
BTW-identificatie nummer Nederland: NL 80 827 7972 B01
(IBAN) rekeningnummer: NL73 RABO 0156 2529 37
BIC: RABONL2U
Voordelen eigen account